Seier i Fredagslyn

joasol – Ny ØM-tittel
Undertegnede joinet Fredagslynen til Sarpsborg SK
i går kveld etter å ha sett et par episoder av Neste
Sommer på TVNorge.Jeg testet ut 1.Sf3 og fikk bra trykk
med serven. I 2.runde fikk jeg tatt revansje mot Geir Arne
Aarsheim som slo meg siste gang vi møttes.Finalen kom
mot Jonas Ingvaldsen i 4.runde. Det ble en tøff duell i
lukket siciliansk som jeg etter hvert kunne avgjøre til min
fordel.To seire til og Fischer-scoren 6 av 6 var et faktum.
Eoprestasjonen var på 2502, det må jeg være rimelig godt
fornøyd med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg