OIM:Hess leder fortsatt


FM Max Hess (t.v.) beholdt ledelsen etter dagens 6.runde av OIM
i München. Han remiserte IM Alexander Belezky og avga sin første
remis. Med 5,5 poeng leder han halvpoenget foran IM Michael
Fedorovsky, IM Das Soham, FM Andreas Ciolek og IM Christian Köpke.
Köpke vant et langt parti i KIA mot undertegnede. Han stod bedre det
meste av partiet etter at jeg spilte upresist i tidlig midtspill. Jeg kunne
kommet tilbake i partiet med 37.Tb7 som utligner, men da jeg ikke så
denne muligheten gikk det fort ned. Jeg har nå 4 av 6 og fører de hvite
brikkene mot Moritz Monninger i morgen. Jeg skal gjøre et seriøst
vinstforsøk. 7.runde starter fredag kl.18.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg