Kjedelig avslutning

Det ble dessverre en kjedelig avslutning på
turneringen i Pardubice. Undertegnede
tapte toppmøtet med FM Sergey Shilov
etter at jeg spilte for raskt og overfladisk i
en kritisk stilling. Dette ble effektivt straffet
av min motstander som skal ha ros for at
han jobbet energisk og profesjonelt under
partiet, i motsetning til meg.Slikt straffer
seg.Håpet er at jeg kan lære litt work
ethic av min motstander slik at jeg unngår
slike pinlige tap i fremtiden.Med 6,5 poeng
tapte jeg på nytt 15 elopoeng og er på
god vei mot 2000 i elo.Det ble 10.plass.
Øyvind Ukkelberg hadde en turnering der
det ble mye remis, slik også i siste runde.
Med 5 poeng tapte også Øyvind elo.
Uansett hadde vi en trivelig uke her i
Pardubice.Ikke utelukket at vi kommer tilbake.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg