Brettpremie i Dinslaken


Lørdag spilte jeg det tyske lagmesterskapet i lynsjakk i Dinslaken i
Nordrhein-Westfalen.På bildet ser vi t.h. fra nærmest kamera og lenger
vekk, Ralf Schnabel på 1.bord, IM Gunter Spieß og IM Cliff Wichmann.
Vi leverte en ganske god turnering med 10.plass.Remagen-Sinzig vant
foran Solingen og Werder Bremen. For min del ble det en veldig god
turnering med 18 av 25 poeng og delt 1.plass på brett 4.Siden spilleren
som delte premien med meg var reist hjem, fikk jeg hele 150 euro.
Ikke så urimelig særlig siden jeg vant innbyrdes oppgjør og slik sett var
den moralske vinneren på brett 4.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg