Oslo Chess Festival


Tor Fredrik Kaasen (t.h.) fra Tromsø SK tok IM-napp i Oslo Chess
Festival
etter en overbevisende seier mot FM Sebastian Mihajlov
i siste runde. Gratulerer, Tor Fredrik! GM Igor Kovalenko vant som
jeg spådde i livebloggen min i går. Han stoppet på 8.5 av 9.GM
Boris Chatalbashev,WGM Zhansaya Abdumalik og GM Aryan Tari
fulgte på de neste plassene med 7 poeng før Kaasen kom på
5.plass med 6,5 poeng. Jeg registrerer at de fleste av mine tips
underveis i livebloggen i går gikk inn. Jeg kommer til å kjøre mer
av dette i tiden fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg