Østlandsserien: Seier mot Asker 2

5.runde av Østlandsserien ble spilt i går mot Asker 2 i Sangerhuset.
Bård Fjellengen (t.h.) var først ferdig med remis mot Mikhail Utseth. Begge
spillere hadde sine sjanser, så det kunne fort blitt et helpoeng til en av dem.


På 2.bord fikk ikke Øyvind til all verden mot Roar Lindblom og spillerne
tok remis et stykke ut i midtspillet.


Sigmund fikk en bonde i  midtspillet mot Eivind Lilleseth og selv om han
måtte jobbe en del fikk han nettkjenning.


Dag Andersen (t.v.) hadde et svært spennende parti mot Kjell Fr.Pettersen.
Tidligere i partiet kunne Dag avgjort, men fant ikke de rette trekkene.
Utover i partiet burde vel Pettersen vunnet, men til slutt måtte Pettersen
ta ut remissjakker.


Jeg vant et langt kampparti mot Kjetil Strand. Jeg rotet en del etter å ha
vunnet en bonde og i min tidsnød burde Kjetil avgjort, men han var litt
for ubesluttsom og lot meg komme inn i partiet. Mot siste tidskontroll fikk
han tidsnød og da var jeg nådeløs. Vi vant en svært viktig 3,5-1,5-seier
og avanserte opp på tabellen. Kan vi hente 3-4 poeng i de siste to kampene
mot Black Knights 2 og Hønefoss kan vi berge plassen. Disse kampene
spilles i starten av mars. Les også rapporten på Askers side.
Moss leder divisjonen etter 3-2-seier mot Black Knights 2.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg