Svetushkin vant Rethymno International


GM Dmitry Svetushkin (MDA 2603)vant Rethymno International med 7,5
av 9 etter seier i sluttrunden mot IM Rajpara R.Ankit (IND 2421).På de
neste plassene fulgte GM Hristos Banikas (GRE 2609) og GM Spyridon
Kapnisis (GRE 2449).Begge disse fikk 7 poeng.Alexander R.Flaata var
best av de norske på 31.plass med 5,5 poeng. Samme poengsum oppnådde
også Håvard M. Skagseth på 36.plass.FM Hans K.Harestad, FM Kristian
Tygstad og FM Terje Johansen fikk alle 5 poeng og var neppe fornøyd
med resultatene.Alle måtte tåle store ratingtap.
http://www.daor.gr/index.php?id=216,0,0,1,0,0
http://www.daor.gr/index.php?id=222,0,0,1,0,0

1 kommentar
    1. Kjempe fin blogg! Kommer til og følge med videre tenker jeg 😉
      Legg meg til som venn om du vil da 😀
      Gleder meg Kjempe mye til neste innlegg <3
      (Har spørsmålsrunde på min blogg nå, hadde vært fint om du gikk i et innlegg og kommenterte noen spørsmål. Eller bare tok en liten titt på bloggen min. Helt valgfritt alstå)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg