Tysk bundesliga:Sesongavslutning i Schwetzingen


I dag innledes sesongavslutningen i den
tyske bundesligaen med 13.runde i Schloss
Schwetzingen. Alle lagene spiller sammen
i de tre siste rundene. Før de tre siste
rundene har regjerende mester OSG
Baden-Baden full pott med 24 av 24 lagpoeng.
Mülheim 19 og Solingen 18 følger på de
neste plassene.I bunnen ligger SF Berlin
(5 poeng), Forchheim (2), Norderstedt (2)
og Grisheim helt uten poeng før dagens kamp.
De tre siste er klare for nedrykk mens
SF Berlin teoretisk kan berge plassen
ved å vinne siste tre siste kamper, men
da må Wattenscheid på 11 lagpoeng tape
alle sine og berlinerne må hente inn 9 individuelle
poeng. Dette virker temmelig usannsynlig.
Følg dagens runde live fra kl.16.

1 kommentar
    1. Heisann! Helt vilt bra blog. Noe av det jeg liker best er at jeg føler du tar oss leserne seriøst og blogger skikkelig!!! Utrolig mange blogere legger ut så mye tull! Det synes jeg er irriterende, men jeg skriver aldri teite ting fordi jeg selv fikk det her. Jeg brukte å blogge før, men ikke mer. Jeg fikk så mange dumme kommentarer at jeg ga opp. Jeg håper du aldri får det og aldri gir opp! For da vinner de dumme på en måte. Men du! Har noe annet til deg: en konk som er sykt bra. Du kan vinne et års forbruk med redbull! Det er helt perfekt for meg fordi jeg er helt addicted! Hehe. Så håper egentlig jeg vinner, men kanskje du har mer flaks?! Prøv da vel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg