Pizza gav poeng!

Det ble nok en varm dag for Paal og meg
her i Paleochora. Som i gaar var det en
skikkelig vind, saa bading ble foretatt med
stor forsiktighet. Dagene blir ikke enormt
spennende. Etter frokost, handling, bading
er det klart for middag. I dag spiste vi pizza
og stotte paa den trivelige GM Spyridon
Skembris som ogsaa spiste pizza paa samme
taverna som Paal og meg. Der satt ogsaa
en ung dame som slo Petter i Rethymno.
Spillingen gikk bra. Jeg vant et hardt kampparti
mot Anti Heikkila. Han skinnofret i lett tidsnod,
men misset et mellomtrekk og da var det bare
aa innkassere offiser og poeng. Paal spilte
Czech Benoni og spilte en solid remis mot
en ung spiller som banket meg i Rethymno.
Naa skal vi analysere partiene for vi slapper
av med noe godt aa drikke paa utover kvelden…
5.runde spilles torsdag kl.17.30.

4 kommentarer
    1. …”Dagene blir ikke enormt spennende”… Vel, de høres ihvertfall enormt behagelige ut. Kos deg videre og lykke til i morgen!

    2. Heier på dere i morgen også! Jeg håper dere tar IM skalper!
      Joachim, jeg har sendt deg en mail hvis du har tilgang på det?

    3. Vi skal prove aa ta en IM-skalp i dag, Stein. Skal sjekke mailen. Var litt trobbel med nettet i gaar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg