Alta GP neste helg

Odd Erling Mikalsen lover at det blir en kanonturnering i Alta neste
helg når Alta Sjakklubs Ungdom inviterer til Alta Grand Prix neste fredag.
Så langt er 18 spillere påmeldt til turneringen som avholdes på Høgskolen
i Finnmarks lokaler i Alta sentrum. Arrangøren har dog plass til mange
flere spillere, så her gjelder det å smi mens jernet er varmt. 1.runde
spilles fredag 11.november kl.19. Det er som vanlig gode pengepremier
og også mulighet til å vinne verdifulle NVGP-poeng. Samtidig er det alltid
trivelig sosialt å delta i sjakkturnering i Alta.

4 kommentarer
    1. Dine blogger om det som rører seg på grasrota i norsk sjakk er gull verdt Joachim. Du får med deg veldig mye og dine kunnskaper om norsk sjakk er store. Dessuten kan du dette med å legge ut sjakknøtter, og selv om jeg sjelden tar gleden fra andre lesere her hos joasol, så følger jeg litt med i kulissene. Stå på Joachim!
      Hilsen en fast leser i Tromsø 🙂

    2. Hei Sven!
      Takk for hyggelige ord. Jeg prøver å følge med, men det blir ikke like mye som
      før av ulike grunner. Godt å se du er tilbake her og med regelmessige spalter.
      Det er veldig bra! Jeg er innom din side jevnt og trutt, men vært litt slapp til
      å komme innom kommentatorfeltet. Det endrer seg nok etter hvert.

    3. Livet er mer enn sjakk Joachim – og livet har mange fasetter så jeg skjønner deg godt. Synes du er enormt aktiv og du er tilstadighet inne på topp-listen til blogg.no for menn i din aldersgruppe. Ikke verst egentlig og i det siste så har det jo skjedd så mye at ingen er helt oppdatert tror nå jeg.

    4. Ja, har litt annet å pusle med selv denne høsten,Sven. Greier ikke helt henge med, men gleder
      meg til EM for landslag, Tal Memorial og Tata Steel i januar. Men håper jeg skal få spilt litt selv de neste månedene.Har fortsatt noen ambisjoner jeg håper å realisere.Hadde håpet å nå
      Tromsøsjakken, men det blir dessverre vanskelig. Får prøve en Tromsø-tur i 2012 i stedet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg