Karl-Egil til minne

Det er med stor tristhet jeg i dag mottok nyheten om at klubbkamerat
Karl-Egil Nordling er død bare 45 år. Jeg ble kjent med Karl-Egil for noen
år siden og vi fikk en fin kontakt. Han koste seg i selskap med andre
sjakkspillere! Jeg husker spesielt godt vårt møte i Oslo i forbindelse med
eliteseriehelgen i Bridgehuset i fjor. Vi hadde en fin samtale og Karl-Egil
var veldig engasjert da vi snakket om sjakkstrategi i bilen til Oslo S. Det
er ufattelig at han nå er borte! Hvil i fred! Du vil bli sterkt savnet av dine
sjakkvenner!

1 kommentar
    1. Karl-Egil og jeg ble kjent i ungdomssjakken i Moss rundt omkring den tida da 70-tallet gled over inn i 80-tallet, så forsvant han ut i ingeniørstudier og også ut av aktiv sjakkspilling. Tilfeldigvis møttes vi igjen for første gang på over 25 år på turneringslederkurs i Sandefjord nå i høst, og jeg ga da uttrykk for at det var veldig trivelig å treffes igjen etter så lenge. Det ble heldigvis tid til litt mimring, diskusjoner og noen små vyer innimellom regelgjennongangen tl Lahlum. Ikke forsto jeg da at Karl-Egil var alvorlig syk, og budskapet, først gjennom Aftenposten og deretter Moss SK sine sider, kom derfor som svært overraskende og enda mer trist. Hvil i fred, Karl-Egil. Ragnar Knudsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg