Mosseseier i ØM

ØM i hurtigsjakk ble spilt på Fredriksten festning i Halden i dag. Bård
og Kristian leverte periodevis bra sjakk, men var for ustabile til å nå pallen.

Avduraim slo Arne-Roger og endte på andre plass, halvpoenget bak
undertegnede.Arne-Roger ble nummer tre.

Anker og Jan hadde en frisk fight som endte med seier til Jan.

Jahn slo Geir-Arne og ble seniormester. I siste runde spilte jeg remis
mot Jahn. Det gav ØM-tittel til oss begge…

Frode R.Lund fra arrangørklubben banket Avduraim Dogani tidlig i turneringen,
men etter tapet mot undertegnede i 5.runde sluknet Frode.

Sjefsfotograf Bjørn Berg-Johansen deltok. Her møtte han arrangørklubbens
Rolf Juliussen i en steinhard fight.

Det var mange tilskuere da Kristian og Ole hadde en nervepirrende duell.

Etter turneringen vanket det premier til de beste. Sjekk resultater fra
dagens turnering. En feil i TS er at jeg står som Altaspiller. Det var den
klubben jeg stod i da jeg meldte meg på i juni. Jeg er Mossespiller siden
juli, så det er liten tvil om at tittelen er min, selv om TS nesten lurte noen
i Halden i dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg