Remis mot talentfull unggutt

Jeg ble tidlig ferdig med 4.runde av Rethymnon International. Unggutten Nikolas Theodorou som beseiret
Trond i gaar lagde store problemer for meg. Det unge greske storlalentet spilte engelsk og etter litt unoyaktig
spill fikk jeg problemer paa damefloyen. Grekeren var ikke helt paa alerten og han lot meg slippe over i
et sluttspill som var dau remis. Trond, Paal, Gunnar og Petter spiller fortsatt. Petter tenkte lenge i en 7.La3-
grunfelder som hvit mot en engelsk dame. Gunnar, Paal og Trond stod greit da jeg gikk fra spillelokalet.
Det er fortsatt deilig sommervaer paa Kreta. Kvelden blir nok tilbragt paa en bar/restaurant med en drink.
Jeg har heldigvis kommet meg vekk fra dritthotellet jeg bodde paa de forste nettene. Kald dusj, braakende
nabo om natta, maur paa rommet og ingen internett var mer enn nok til aa skyve meg vekk derfra. Her paa Ideon er alt meget bedre med et flott svommebasseng!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg