Halden:Mossedominans i ØM

Stian Johansen sikret seg 2.plassen i ØM i hurtigsjakk etter seier mot
Kristian Livendahl i siste. Stian fikk 7 poeng av 9, poenget bak meg.
Kristian ble nummer 3 med 6 poeng.

Tor-Egil Solberg fikk 5 poeng etter en remis mot undertegnede i siste
runde. Dermed kunne han ta med seg vinnerpokalen i senior hjem til
Moss.

Bård Fjellengen innledet sterkt med 3 stolper. Jeg satte en stopper for
ham i 4.runde. I 5.runde ble Bård satt sjakk matt av Nokia-gambiten.
Han reddet litt av stumpene med seier mot Robin Olsen i siste runde.

En hyggelig sjakkdag i Halden. Bare så synd ikke flere enn 19 deltagere
fant veien til Fredriksten festning denne lørdagen. Det var et riktig ruskevær,
godt egnet til sjakkspilling. Sjekk TS for resultater – komme senere i kveld.
Moss SK vil trolig også ha skrive mer om turneringen i løpet av kvelden.
http://tournamentservice.com/enrolled.aspx?TID=Ostfoldmesterskapetihurtigsjak2012-SarpsborgSjakklubb
http://sjakknet.no/

6 kommentarer
    1. Hei Joachim
      Takk for en fin dag på festningen i Halden,det er dette jeg og Elisabeth har savnet etter at Stian begynte på NTG.
      Fine turneringer arrangert av Østfold Sjakkrets,og de mange fine vennene som vi har fått gjennom disse turneringene.
      Det er som du skriver,det er synd at ikke flere deltar.
      Jeg må også si at endelig fikk jeg anledning til og bytte til et nyere bilde av deg på min link til din blogg,jeg har også tatt meg den frihet å skrive litt om deg på siden der jag har linken din. Jeg har også sendt et bilde av alle vinnerne i ØM til Gullaksen i Bergen,håper han legger den ut på sin fantastiske sjakkside.

    2. Hola!!
      Gratulerer så meget med seieren og så morsomt at farsan T.E også hevdet seg. Du får hilse så meget.
      Mvh
      Z

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg