Firedelt ledelse i Bøckmans pinsecup


FM Andreas G.Tryggestad (t.v.) er oppe i delt ledelse etter 5.runde
av Knut Bøckmans pinsecup. Her ser vi Andreas ekspedere FM
Ward Al-Tarbosh. Spillerne diskuterte en variant i åpen siciliansk.
Andreas vant etter hvert sluttspillet. Han har 4 poeng og får hvit mot
undertegnede i morgen. Jeg har også 4 etter seier mot Daniel Nordquelle
i ettermiddagsrunden.


Her ser vi IM Frode Elsness (t.h.) vinne IM-duellen mot IM Atle Grønn.
Atle spilte katalansk med a4. Jeg fikk ikke med meg resten av partiet
da jeg var opptatt med mitt eget parti.Men Frode vant altså til slutt
og har nå også 4 poeng. Han har hvit mot Francisco Silva Gonzalez
i 6.runde mandag kl.10.


Nevnte Gonzalez spilte et skikkelig kampparti i Sämisch-varianten
i kongeindisk mot klubbkamerat i Stjernen, Finn Egeland. Gonzalez
har også 4 poeng før de to siste rundene mandag. Egeland har 3,5
poeng og har hvit mot Isak Sjøberg i morgen tidlig. Følg 6.runde
fra kl.10 mandag på TS.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg