Trivelig lynaften i Sarpsborg

Arne-Roger Jensen slo Joakim Gåsøy i dette partiet under Høstlyn i Sarpsborg
i kveld. Dette var den fjerde turneringen i ÅLM 2013. Jeg vant med 13,5
av 15, to poeng foran Arne-Roger.Arne-Roger leder fortsatt klart når to
turneringer gjenstår i år. Det er ØM i lyn og Julelyn.

Denne turneringen ble også min siste som Moss SK-spiller. Etter som
tiden har gått har behovet for å tilhøre en klubb der jeg kan være med
på klubbkveldene blitt større og større. Hos Sarpsborg er det mulig da de
har fredag som spillekveld.Jeg ser frem til å være med å kjempe om
titler i Sarpsborg SK igjen. Sarpsborg er også fødebyen min, så jeg er på
en måte tilbake der det hele startet. Les også hva Jensenfilene skriver om
kveldens turnering.
http://www.jensenfilene.net/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg