Arber Open: Seier i 4.runde

Det ble en god dag paa jobben her i Bayerisch Eisenstein. Det ble seier med svart i 4.runde av Arber Open.Motstander i dag var Ludwig Bielmann. Jeg testet hollandsk da jeg var ute etter ubalanse og seier. Et sok i basen viste at han spilte katalansk og det ville jeg unngaa. Det ble et skarpt parti der han gav bonde i midtspillet. Han fikk komp, men i tidsnoeden fant han ikke de beste trekkene og jeg fikk et avgjorende overtak med en fribonde i d-linja. Jeg fikk inn en fin kombi paa slutten som vant offiser. Da gav han seg. Han hadde 2123 i fide-elo saa noen poeng ble det i fangst. 5.runde spilles i morgen. Da har jeg hvit mot Wolfgang Kolb , ca 2070 i fide-elo. Med seier der ser det bra ut.Det meldes byger i morgen.Vi har hatt et par fine dager paa rappen naa. Ny rapport kommer kanskje i morgen. Det er en lynturnering kl.21.00 som jeg meldte meg paa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg