Topalov mot seier


GM Veselin Topalov(bildet)
ligger godt an til aa vinne
Linares-turneringen.
Foto:sport.er.

I gaarsdagens aatenderunde-
parti remiserte Topa GM Levon
Aronian i ett parti der han kunne
vunnet med 34.Txe4! Da han misset
denne muligheten ebbet det ut i remis.

To runder för slutt leder Topalov md 5,5 poeng,
poenget för Grischuk som slo Gashimov i denne
runden. Disse to mötes i niende runde tirsdag
i ett parti der Grischuk har hvit. Paa tredje plass
ligger Aronian med 4 poeng. I dag er det fridag.

Spill gjennom gaarsdagens partier og fölg morgendagens
partier live kl.16 med Rybkaanalyser paa ChessBomb:
http://livechess.chessdom.com/site/

2 kommentarer
    1. så utrolig fin blogg du hadde!! wow :)))
      jeg har akkuratt alget ett inlegg på bloggen min, ett inlegg som er veldig viktig for meg. kunne du gått inn å lest det å sagt din mening om inlegget i komentarfeltet? jeg gjør ikke dette fordi jeg vil ha statestikken i toppen eller få mest murlig komenter, gjør heller ikke dette for at jeg reklamerer bloggen min. jeg vil bare se andre sine meninger om hva jeg har skrevet. supert vis du kunne gjort det å håper du ser min side av saken 🙂 ha en forsatt fin dag 😀

    2. nttåå, herlig:-)
      Jeg har et lite fotostudio hjemme, også har jeg tatt noen bilder av den 1 år gamle lillesøsteren min… så lurte jeg bare på om hva du syns om bildene ? hadde vært glad om du svarte…. 🙂 Du ser innlegget, det er øverst tror jeg 🙂 Beklager hvis du syns det er spamming, men jeg trenger DIN mening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg